Društvene mreže

Digitalni (online) marketing je način oglašavanja u kome se koriste digitalni (internet) mediji za prezentaciju proizvoda i/ili usluga na tržištu.

Društvene mreže

Facebook broji više od dvije milijarde korisnika širom svijeta, zato je jedna od najuspješnijih platformi za oglašavanje u današnje vrijeme. Bilo da želite najobičniji oglas ili marketing kampanju, ova vrsta oglašavanja vam daje mogućnost da povećate lajkove vaše stranice, da povećate vidljivost objava, da izaberete savršenu ciljanu grupu, da odredite sami budžet za oglašavanje i pomoću svih tih usluga izgradite vaš brend.

Naš tim je tu, da zajedno sa vama isplaniramo strategiju oglašavanja i da zajedno dođemo do najboljih mogućih rezultata.

Kontaktirajte nas za ponudu već danas.

Facebook reklame
Društvene mreže platforme

Koje platforme?

Pitate se koje platforme su pogodne za ovu vrstu marketinga?
Mi smo tu da vam odgovorimo! 
Reklamiranje na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i LinkedIn povećava web prodaju i ugled brenda uz niske troškove oglašavanja.

Pogledajte više klikom ispod na jednu od društvenih mreža..

Facebook fan stranica vašem poslovanju pomaže da budete lakše dostupni korisnicima i da imate interakciju sa njima.
Odlična platforma koja vam pruža veliki krug specifične publike za vaš biznis, male troškove kampanje, i mnogo opcija oglašavanja, a uz sve to vam pruža detaljnu i preciznu statistiku.
Ojačajte vaš brend, napravite dvosmjernu komunikaciju sa kupcima i povećajte prodaju putem Facebook mobilnog i desktop reklamiranja.

Instagram je trenutno najpopularniji vid online reklamiranja uz najbolje rezultate i instant efekat od svih društvenih mreža. 
Slike i video zapisi jednostavno privlače pažnju korisnika i samim tim interesovanje za proizvod, uslugu, websajt itd.
Uspješnom reklamom na Instagramu povećavate broj pratilaca (followera) i lajkova, pa samim tim imate mogućnost pojavljivanja u Explorer Feed-u na Instagramu.
Pratiocima (followers) koje ste dobili preko Instagram marketinga kasnije možete plasirati slike i video zapise potpuno besplatno.

Pinterest oglasi nisu toliko popularni kao oglasi na drugim društvenim mrežama, ali nude takođe dosta mogućnosti i odlična su prilika da pozicionirate vaš webshop i postignete veću vidljivost.

Potrebno je da odaberite cilj kampanje koji najbolje odražava vaše poslovne ciljeve:

  • Jačanje brenda (promovišite korisnicma vaš brend, proizvode ili druge usluge),
  • Promet (povećajte broj posjeta na vašem webshopu, naplaćuje se svaki klik koji vodi na vašu web stranicu tzv. CPC),
  • App reklame (reklamirajte vašu aplikaciju i usmjerite korisnike da je download-uju na njihove pametne uređaje),
  • Shopping Catalogs (korisnici otkrivaju vaše proizvode ili usluge dok pretražuju Pinterest za inspiraciju).

Twitter je nešto drugačija društvena mreža – dosta “jaka” i uticajna.

Plaćenim reklamama na Twitteru možete postići:

  • jačanje brenda (brand awareness),
  • povećanje broja pratilaca (follower-a), a samim tim i povećanje uticaja na Twitteru,
  • promociju događaja, proizvoda, ponude, web-sajta i slično.

LinkedIn danas broji više od 225 miliona korisnika iz više od 200 zemalja širom svijeta. Koristi se kao promocija ličnih blogova i portala. Pored toga služi za prodaju proizvoda i usluga. LinkedIn je online tržište za poslovne prilike i jedna vrsta online CV-a, biografije. Pravo mjesto na kojem predstavljate poslovnu verziju sebe u najboljem svjetlu.

+387 66 00 09 09

pon-pet 09:00 - 17:00h

e-mail kontakt

74 400, Derventa

ul. Cerska 52